luni, 26 decembrie 2011

Ray Allen: ”Nu cred că am fost foarte slabi din punct de vedere defensiv ”

Boston Celtics au debutat cu stângul în noul sezon de NBA, după ce au fost învinși de către New York Knicks cu scorul de 106-104. New Yorkezii au exploatat la maxim defensiva șubredă a verzilor din prima repriză, după care Celtics și-au revenit spectaculos, însă gazdele au gestionat mai bine finalul și au reușit să se impună. Ray Allen crede că punctul cel mai slab al formației sale nu a fost în defensivă, ci în ofensivă, acolo unde elevii lui Doc Rivers au ratat mult prea mult.
Nu cred că am fost foarte slabi din punct de vedere defensiv. În atac am ratat multe aruncări, i-am lăsat pe ei să dicteze ritmul jocului și asta ne-a costat. În repriza a doua a fost mai bine, toată lumea a fost mai concentrată. Este încurajator că ne-am putut reveni atât de bine. A spus Allen.
Ray Allen - Boston Celtics v New York Knicks - Game Four
De asemenea, fundașul campioanei NBA din 2008 l-a lăudat pe Brandon Bass, care a avut o prestație fără greșeală aseară.
Brandon a jucat bine în căciulă. Este atletic și acest lucru ne-a ajutat să arătăm altfel. Cu ajutorul lui am avut șansa să înscriem de mai multe ori după o ratare. A concluzionat baschetbalistul în vârstă de 36 de ani.
Share on :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
© Copyright Boston Celtics România 2011 - Some rights reserved | Powered by Blogger.com.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates and Theme4all