luni, 26 decembrie 2011

Brandon Bass: "Vreau să-mi ajut echipa să câștige"

Brandon Bass Brandon Bass #30 of the Boston Celtics passes the ball during the first half against the New York Knicks at Madison Square Garden on December 25, 2011 in New York City. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. Brandon Bass a fost surpriza plăcută a acestei seri pentru fanii celor din Boston. Jucătorul care a fost primit în schimbul lui Glen Davis a fost unul dintre principalii artizani ai revenirii spectaculoase a "verzilor". La sfârșitul disputei, pivotul de 203 m ce a reușit 20 de puncte și 11 recuperări a declarat că își dorește să aibă în fiecare partidă parte de asemenea prestații, dorind totodată să obțină cât mai multe victorii alături de Celtics.

" Îmi place mult să joc pentru Boston. Vreau ca în fiecare noapte să îmi aduc contribuția la ambele faze și să-mi ajut echipa să câștige. Din păcate am pierdut, dar a fost o atmosferă grozavă aici, în prima zi de Crăciun și mă bucur că am revenit pe parchet. "

*Foto- zimbio.com
Share on :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
© Copyright Boston Celtics România 2011 - Some rights reserved | Powered by Blogger.com.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates and Theme4all